2014. március 15., szombat

# Második #Harmadik díjam ♥

A díjat nagyon köszönöm 

Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról
Válaszolj 11 kérdésre
Írj 11 kérdést
Küld tovább 11 blognak

11. dolog rólam:
1. A szüleim elváltak.
2. Szinte mindenhova tömegközlekedéssel járok.
3. Van még egy blog ötletem, de azt még nem merem bevállalni :D
4. Imádom a szobámat, mert nyugati fekvésű.
5. Utálom, ha megmondják nekem, mit csináljak. 






11 kérdés amire válaszolok:
1.Van valamilyen háziállatod?
-Igen, két tacskóm.
2.Láttad már a Project X-et?
-Még nem, de érdekel :)
3.Melyik a kedvenc könyved?
- Lois Lowry - Emlékek őre, Simone Elkeles- Tökéletes kémia
4.Van most a suliban kötelező olvasmányod?
-Nincs, csak jövőre lesz.
5.Mi szeretnél lenni?
-Igazából, halvány lila gőzöm sincs. 
6.Mennyit szoktál foglalkozni a blogoddal?
- Nem sokat, mert nincs ötletem,hogy folytathatnám :/
7.Van példaképed?
-Igen.
8.Gondoltál már arra, hogy DJ leszel?
-Nem, ez még nem jutott eszembe :D Mondjuk nekem még ritmus érzékem sincs :D
9.Szoktad nézni az Éjjel Nappal Budapestet?  
-NEM.
10.Szoktál más blogokat olvasni?
-Igen. Van pár kedvencem :)
11.Szereted/ismered a Little Mix-et?
-Mindkettő, de csak pár számukat :)
11.kérdésem:
-Tudsz táncolni?
-Ha most bármit megtehetnél, mi lenne az?
-Milyen számot hallgattál utoljára?
-Kiben bízol meg a legjobban?
-Ha rossz kedved van, mivel lehet felvidítani?
-Utoljára, mikor bántottak meg nagyon?
-Ha állat lennél, mi lennél?
-Kivel cserélnél egy napra életet?
-Mi az életcélod?
-Milyen érzésekkel vágtál neki a blogodnak?
-Milyen szuper képességet választanál? (csak 1)

Köszönöm szépen a díjat Witta W.-nek :) Nem tudok ennyi kérdést, és ennyi blogot megjelölni, szóval vegyétek úgy,hogy összevontam a két díjat. :)

Még 11 dolog rólam:
1.Minden este álmodom, és mindig emlékszem rájuk reggel.
2. 12 éves koromig rettegtem a sötétben, mert 5 évesen volt egy nagyon rossz rémálmom.
3. Imádom a vihart.
4. Utálom, ha valaki a szemembe hazudik.
5. Nem szeretek egyedül aludni.
6. Gyűlölöm a gilisztákat. Annyira undorítóak. -de sose öltem meg egyet sem-
7. Nincs legjobb barátnőm.
8. Szeretnék elköltözni.
9. Nekem nem kellet tavaly szóbeliznem, mert automatikusan felvettek a gimibe. Azért mert a sulim ált. és középiskola is, és odajártam 8 évig.
10.Szeretem azt a szót, hogy 'nokedli'.
11.Nem vagyok nagyon magabiztos.

*10. kérdés:
1. Szerinted vicces szó az,hogy krumpli? (bocs, ezt muszáj volt :D)
-Igen, én is szeretem ezt a szót használni :
2.SzJGer vagy?
-Nem, elolvastam az első két részt, de szerintem egy átlagos tinilány sorozat.
3.Kedvenc fiú/lány név?
-Zoltán, Márk- Greatchen (tudom,hogy angol de szerintem nagyon jó a hangzása) , Gréta
4. Olvasod a blogom?
-Igen :)
5.Írsz naplót?
-Igen, évekkel ezelőtt is írtam, de csak pár napja kezdtem megint írni egy újat.
6.Szeretsz feltenni 10 kérdést? Mert én már unom...
- Nincs vele bajom, de nem mondanám,hogy szeretem.
7. Láttad már a LOLt?
-Nem, de nem is érdekel :D
8.Ha egyszer csak megszólalna a sajtos, beszélnél veled?
-Persze, érdekel egy sajt gondolkodási módja.
9.Járnál skót szoknyában?
-KIZÁRT. Ráadásul a szoknyákat is utálom.
10. Vannak ellenségeid?
-Voltak. HAHAHA. Amúgy komolyak nincsenek:)

11. blog akiknek tovább küldöm:

2 megjegyzés: